اس ام اس عاشقانه 2
اس ام اس عاشقانه 2
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم ! همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم !



&&&&&


یک عمر قفس بست مسیر نفسم را / حالا که دری هست مرا بال و پری نیست /

حالا که مقدر شده آرام بگیرم / سیلاب مرا برده و از من اثری نیست /

بگذار که درها همگی بسته بمانند / وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست .


&&&&&

 


دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد ، تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود .


&&&&&


خواهش میکنم ، بی حوصلگی هایم را ببخش ، بدخلقی هایم را فراموش کن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ، در عوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه ی اینهایی .


&&&&&


عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم ! همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم !



&&&&&


یک عمر قفس بست مسیر نفسم را / حالا که دری هست مرا بال و پری نیست / حالا که مقدر شده آرام بگیرم / سیلاب مرا برده و از من اثری نیست / بگذار که درها همگی بسته بمانند / وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست .


&&&&&


یاد آن روزی که یاری داشتیم / این چنین خوار نبودیم ، اعتباری داشتیم / ای که ما را در زمستان دیده ای با پشت خم / این زمستان را نبین ، ما هم بهاری داشتیم .
 

&&&&&


خاک پایت بوسه گاهم بود و بس / بر سر راهت نگاهم بود و بس / ای نگاهت تکیه گاه خستگی / عشق تو تنها گناهم بود و بس .


&&&&&


لنگرعشق زدم بردل طوفانی تو.تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو


&&&&&


درکلبه روشنم شبی راسرکن.بادست صمیمیت مراباورکن.صدبارچنین گفتم ومیگویم باز.بی عشق توزنده نیستم باورکن


&&&&&


ای توتنهاخوب دنیا،بی تومن تنهاترینم باتومن خاک زمینم


&&&&&


ز چشمانت نگاهی ده به چشمانم / که چشم من به هر چشمی نمی نازد . . .


&&&&&


در بیکران دور ، بر روی
سنگ گور / با دست سرنوشت ، با
جوهر سرشت
دستی نوشته بود ، آرامگاه عشق . .


&&&&&


هر آنچه طی سالیان ساخته ای
ممکن است فردی در یک لحظه
ویران کند، باری تو همواره در حال
ساختن باش. اگر این گونه کنی به
زودی قصری از عشق بنا ی کنی که
احدی توان ویران کردن آن را
ندارد..


&&&&&


من شعر سکوتم را در گوش تو
خواهم خواند، شب های بلندم را با
یاد تو خواهم ماند، من ریشه ی
عشقم را در قلب تو خواهم کاشت،
آن صحبت اول را در خاطره خواهم داشت..


&&&&&


آغاز سفر عشق این است: "کنار
گذاشتن من و هیچ شدن". از این
هیچ است که همه چیز زاده می
شود.


&&&&&


خواستم برایت شعری بگویم
، واژه ها را که کنار هم چیدم گفتند
:
عاشقت هستم . . .


&&&&&


تنهایی را دوست دارم زیرا
بی وفا نیست
تنهایی را دوست دارم زیرا عشق
دروغی در آن نیست
تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه
کردم
تنهایی را دوست دارم زیرا که
خداوند هم تنهاست
تنهایی را دوست دارم زیرا انتظار
کشیدنم را پنهان خواهد کرد . . .


&&&&&


صدایت امیدمن نفست عمرمن وجودت جان من اماافسوس که دوری ازمن


&&&&&


چون صید به دام تو به هر لحظه شکارم
ای طرفه نگارم
از دوری صیاد دگر تاب ندارم
رفتست قرارم
چون آهوی گمگشته به هر گوشه دوانم
تا دام در آغوش نگیرم نگرانم


&&&&&


تنها صدایت را میخواهم تا موسیقی سکوت لحظه هایم باشد

نگاهت را میخواهم تا روشنی چشمهای خسته ام باشد

وجودت را میخواهم تا گرمای آغوشم باشد

دستهایت را میخواهم تا نوازشگر بی کسی اشکهایم باشد

و تنها خنده هایت را میخواهم تا مرحم کهنه زخمهای زندگی ام

باشد

آری تنها تو را میخواهم........


&&&&&


لبخند زدی و آسمان آبی شد/شب های قشنگ تیره مهتابی شد/    پروانه ای از تولد زیبایت/تا آخر عمر غرق بی تابی شد



&&&&&


گاه دلتنگ میشوم

دلتنگتر از همه دلتنگها

گوشه ای مینشینم و میشمارم حسرتها را و محاکمه میکنم وجدانم را

من کدام قلب را شکستم و کدام احساس را له کردم و کدام خواهش را نشنیدم و به کدام دلتنگی خندیدم

که اینچنین دلتنگم


&&&&&


دلتنگی......حاضر!

غم........حاضر!

درد.......حاضر!

دوری.....حاضر!

عشق.........؟

بلندتر می خوانم......عشق...؟

باز هم نیامده
غیبتهایش از حد مجازش دیریست که گذشته

اخراجش می کنم!!!!

با آنکه نمی شود اما زندگی را ادامه می دهم...!

مشق هر شبتان همین باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: